Travessera Carrer Tarragona, S/N, Batea 977 43 03 63 secretaria@fundacioterraalta.com

empresa2.jpeg

Fundació Terra Alta,Segle XXI som un entitat sense ànim de lucre, pionera a la comarca de la Terra Alta en prestar servei a la comunitat. Malgrat que el nostre enfocament sigui les persones grans en situació de dependència. Busquem atendre a la comunitat com un tot, amb prestacions de serveis cobrint algunes macances socials a la Comarca.

La Fundació Terra Alta, segle XXI es va constituir el 29/3/2001,però va ser el 10/11/2003, quan vam obrir les portes per oferir els serveis de centre de dia i rehabilitació, que anteriorment estaven ubicats a les instal.lacions de la Creu Roja donant servei a tota la Terra Alta. En aquell moment ens dedicavem al transport adaptat, centre de dia, llar d'infants I rehabilitació. Actualment gestionem el servei de centre de dia, de rehabilitació a domicili com a privat i comptem amb 3 vehicles sanitaris donant suport a tots els usuaris de la Terra Alta.

La nostra filosofia té com base l'atenció integral,personalitzada i de qualitat. Creiem en la importància del conviure familiar com suport fonamental a la gent gran.

La salut de l'esser humà va més allà de l'atenció sanitària, el seu benestar passa pel biològic,el psicològic i el social.