OBRIM CENTRE DE REHABILITACIÓ ARNES

El passat dijous 19-09-2019, un cop superats els entrebancs que van anar sorgint,  es va signar el contracte de col·laboració entre l’Ajuntament d’Arnes i la Fundació Terra Alta, per tal que es pugui fer rehabilitació al local municipal cedit per part de l’Ajuntament. La titularitat, direcció i el servei el gestionarà la Fundació Terra Alta, segle XXI.

El servei començarà el 3 d’octubre. La Fundació Terra Alta amb aquesta nova apertura, i en les que estem treballant actualment que són Batea, Corbera, la Fatarella i Arnes, apropem, una vegada més, el servei als nostres pobles, essent la Terra Alta la que més centres de RHB  té a tota Catalunya, la qual cossa representa un gran esforç en els moments actuals.

L’equip professional actual del servei de RHB de la Fundació és el següent:

– Dra. Marcela Alejandra Renzuli (Metgessa Rehabilitadora)

-Sònia Llombart Busom (Administrativa i gestió del Servei)

-Francesca Monclús Núñez (Logopeda)

-Inma Gasulla Sanz (Terapeuta Ocupacional i Coordinadora del servei)

-Laia Ferré i Fontanet (Fisioterapeuta domiciliària, Fisioterapeuta del Centre de la Fatarella i ara també d’Arnes)

-Maria Isabel Jordà Garcia (Fisioterapeuta de Corbera d’Ebre)

-Inma Altés Alañá (Fisioterapeuta del Centre de Rehabilitació de Batea)

El Patronat i l’equip directiu de la Fundació, dóna les gràcies  a l’Ajuntament d’Arnes i en especial al seu Alcalde, Joaquin Miralles, que, juntament amb l’anterior govern,  tant de temps han estat treballant per fer realitat aquest nou servei de RHB.

page1IMG-20190919-WA0005