NOTA INFORMATIVA

Tal com us varem dir amb data 22-12-2016 que els informaríem d’una bona noticia per la FUNDACIÓ, doncs superats tots el trams oficials , els comuniquem:

Estava convocat un concurs per gestionar la Residència de Sant Roc de Calaceit al qual es podien presentar empreses de tota España i després d’avaluar, per l’Ajuntament de Calaceit,  el plec de condicions presentats, l’adjudicació ha estat per la Fundació Terra Alta S. XXI per als 4 propers anys, el que suposa una gran satisfacció i un gran repte per poder continuar donant el servei que s’està donant: tracte amb estima , tendresa i personalitzat tant als usuaris com als seus familiars; actualment la Residència està al 100% de la seva capacitat i en llista d’espera, tenint en compte que quan varem agafar-la nosaltres hi havia 5 persones i això que és una RESIDENCIA PRIVADA.

Com podràn comprovar és una gran noticia tan pels treballadors de la Fundació, (actualment 33 persones) com pels usuaris i simpatitzants, per seguir donant els serveis que estem portant a terme.

Més endavant us informarem de nous projectes que estem treballant en l’ actualitat.

Feliç i venturós 2017 i agraïm el vostre suport que estem rebent dia a dia de la gent de Batea i comarques limítrofes, gràcies.

La Junta