APERTURA DE LA (RHB) A LA FATARELLA

Ahir,dia 16 de Febrer d’aquest any, va ser un dia molt important per la gent de la Fatarella,després de l’acort signat per l’ Ajuntament de La Fatarella amb la Fundació; per primera vegada amb la seva història fa la rehabilitació ambulatòria a la Fatarella, el que suposa pels veïns no tindre que desplaçar-se per poder tenir aquest servei.

Un cop més la Fundació Terra Alta, com al llarg de tots aquests últims anys, estem treballant per millorar els serveis sanitaris i socials a tots els pobles de la Comarca.

Estem estudiant ampliar la rehabilitació a altres pobles més, el que representarà un increment de llocs de treball a la Comarca mitjançant la Fundació la qual cosa és una bona noticia per la gent de Batea com a Terraltins que son. És una empresa de Batea la que està cobrint els serveis tant necessaris i vitals.

Per més informació del servei de Rehabilitació poden trucar al telefon de l’Ajuntament de la Fatarella ( 977413609) o de la Fundació Terra Alta ( 977430363)

fatarella2.jpg